عکس پشت صحنه و عوامل فیلم شصت دقیقه در زمستان/کارگردان : بابک جمال/

فیلم داستانی شصت دقیقه در زمستان
تهیه کننده و نویسنده و کارگردان:بابک جمال
مدیر تصویربردار:افشین اسماعیلی شریف
مدیر صدابردار:میر علی گراکویی
عکاس:علیرضا خدایی
بازیگران:محمد گودرزی-مهری سادات آل آقا و ...




















فیلم داستانی و سینمایی:
فیلم داستانی "شصت دقیقه در زمستان"
ژانر:
ملودرام اجتماعی و دفاع مقدس
تایم:
60 دقیقه
(اپیزودی از فیلمنامه سه گانه :زمستان،بهار،تابستان)
بابک جمال گفت:
بعد از فیلم اتاق من سال قبل فیلمی برای جشنواره بنام برداشت مجدد ساختم ، و اواخر بهمن 91 فیلم
شصت دقیقه در زمستان را تولید کردم،این فیلم داستانی یک ملودرام اجتماعی ست که روایت گر معضلات و
مشکلات یک گروه موسیقی ست که برای گرفتن مجوز کنسرت تلاش می کنند و موفق به گرفتن مجوز
می شوند ،در این میان برای خواهر یکی از اعضای گروه بنام پیمان، اتفاقی می افتد خواهرش در یک تصادف
فیلمی از بدنش فلج شده که برای درمان احتیاج به پول دارد .
سه نفر دیگر از گروه از جریان با خبر می شوند و بدون اینکه به او بگویند مقداری جور می کنند و مقداری از یک
نزول خور پول درمان را جور می کنند،موعد برگرداندن پول با شب کنسرت همزمان می شود که آنها به آب و آتش
می زنند تا از دست نزول خور خلاص بشوند.
داستان این فیلم ماراتنی بین فراز نشیب های زندگی ست که قدرت ایمان و نا امیدی و تلاش انسان شهری
ست که به تصویر کشیده شده است.
در این فیلم نگاهی به زندگی خانواد ه های جنگزده خرمشهری در جنگ تحمیلی داشته ایم ،
که اشاره هایی به آثار جنگ
تحمیلی در زندگیشان شده است.
این فیلم تنها 5 درصد از استعداد بنده بوده است.
موسیقی این فیلم بر مبنای داستان فیلم به دو قسمت تقسیم شده است که قسمتی کلاسیک و قسمتی راک
پاپ است،
و تدوین آن توسط مهدی شاه میرزا انجام شده است.
شایان ذکر است تا قبل از SHOOTINGفیلم قرار بود بطور قطعی یک نفر از چهره های بزرگ سینما (ر.ن )
در این فیلم بازی کند ،حتی بعد از قرارداد چند جلسه روی متن تمرین داشتیم ولی متاسفانه غرور بالا و بد قولی
آیشان باعث شد تصمیمی بزرگ برای فیلم بگیریم و آنهم با مشورت گرفتن از اساتیدی چون ابوالفضل جلیلی
از یک بازیگر جوان و جویای نام و کاربلد استفاده کردیم که از نتیجه بسیار خرسندم.
عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
بازیگران:
سید مهدی طباطبایی/پویا حاج رضا/امید ناصری/محمد بخشوده/بابک جمال
با معرفی:محمد گودرزی/با هنرمندی:مهری سادات آل آقا
مدیر تصویر برداری:افشین اسماعیلی شریفمدیر صدا برداری:میر شجاع گراکویی
صدابردارن:مجتبی جان ملکی/ایمان یگانه جو/طراح گریم:آذر بهاری
مجری طرح:موسسه انگار نگار تصویر طراح لباس و صحنه:مسعود زندی و حمید زندی
تدوین:مهدی شاه میرزا
مدیر تولید:کوروش طاهرخانیموسیقی:سید علی صالحیخواننده تیتراژ:آرش جمالترانه سرا:استاد شرف شاهیبرنامه ریز:مسعود امیر رضویدستیار اول کارگردان: احمد عربدستیار دوم:بهنام افشاری
منشی صحنه:فرزاد احسانیعکاس:علی رضا خدایی،تهیه کننده و نویسنده و کارگردان:بابک جمال
